CRM-service löysi paikkansa lentokentältä – keskeinen sijainti ja hyvät kulkuyhteydet houkuttelivat

Suomen kiivaimmin kasvavassa yrityskeskittymässä tehdään menestystarinoita. Pilvipohjaisia CRM-ratkaisuja tarjoava CRM-service valitsi lentokenttäympäristön keskeisen sijainnin ja hyvien kulkuyhteyksien houkuttelemana. Sittemmin AVIA Real Estaten omistama AVIA Pilot on hurmannut CRM-servicen myös mainioilla palveluillaan ja hyvällä hengellään.

Kun Turkka Yli-Hakala ja Miia Hjerp v. 2015 sulkivat AVIA Pilotin oven ensimmäistä kertaa siirtyessään uuden työnantajan palvelukseen, kummankin mieli oli haikea. Avia Pilot ja talon henki olivat tehneet kaksikkoon lähtemättömän vaikutuksen.
− Lähtiessämme täältä vuonna 2015 sanoimme aulaemäntä Seija Tikkaselle, että toivottavasti näemme vielä. Ja onneksi toiveilla on usein tapana toteutua, niin nytkin, toimitusjohtaja Turkka Yli-Hakala virnistää.

Pari vuotta myöhemmin kaksikko aloitti paluukierroksensa AVIA Pilotin kolmannessa kerroksessa CRM-servicen palveluksessa. Kaksi henkilöä muuttui nopeasti neljäksi, ja pääluvun kasvaessa neliömetrit alkoivat käydä ahtaaksi. Vuotta myöhemmin toimitilat siirrettiin suurempiin tiloihin toimistotornin kuudenteen kerrokseen.
− Yhteensä meitä CRM-serviceläisiä on tällä hetkellä 26 henkilöä. Täällä Vantaan toimipisteellä meitä on 12, ja lisäksi meillä on toimipisteet Jyväskylässä ja Ruotsissa, Yli-Hakala kertoo.

Ketterä sijainti ja vaivaton kulkeminen sujuvoittavat arkea

Lentokenttäympäristössä CRM-serviceä houkutti erityisesti keskeinen sijainti ja hyvät kulkuyhteydet.
− Pääsyy pitkään historiaamme lentokentän alueella on varmasti se, että lentokenttäympäristö on niin keskeinen hubi, johon pääsee joka suunnasta ketterästi tulemaan, Yli-Hakala kertoo.

Vieressä talouspäällikkö Miia Hjerp nyökyttelee.
− Tämä sijainti on helppo paitsi työntekijöille, myös asiakkaille. Täällä on myös hyvät parkkipaikkamahdollisuudet, jotka ovat monessa paikassa kortilla. Täällä asiakkaidenkaan ei tarvitse pyöriä etsimässä parkkipaikkaa, vaan alueelle on aidosti helppo tulla. Eikä tarvitse ajaa keskustan ruuhkissa, Hjerp täydentää.

Alueen julkiset yhteydet saavat myös kiitosta. Kansainvälistä liiketoimintaa tekevälle yritykselle myös nopea reitti ilmojen halki Ruotsin konttorille tai mihin tahansa muualle maailmaan on merkittävä etu.
− Julkiset kulkuyhteydet ovat iso mahdollisuus. Vaikka kulkisi pääasiassa autolla, se toinenkin mahdollisuus on aina olemassa, toteaa operatiivinen johtaja Marja Keso.

− Ja onhan meillä vähintään joka toinen viikko joku ilmassakin. Tästä on helppo tulla ja mennä, on kyse sitten Ruotsista tai mistä tahansa muualta maailmasta. Koneen laskeutumisen jälkeen ollaan 15 minuutissa jo takaisin toimistolla, Yli-Hakala hymyilee.

Mainiot palvelut, mutta äärettömän hyvät aulapalvelut

AVIA Pilotin ja alueen palveluihin kolmikko on tyytyväinen. Oman talon 13. kerroksesta löytyy hyvin varustellut neuvotteluhuoneet, joiden ikkunoista aukeavat hulppeat näkymät alueen sydämeen. Lounasvaihtoehtoja löytyy kävelyetäisyydeltä ja nopeita kylmiä aterioita myös talon sisältä. Alakerrassa on parturi, jossa hiukset voi siistiä päivän päätteeksi. Työterveyspalvelut löytyvät viereisen talon lääkärikeskus Mehiläisen toimipisteestä.
− Täällä on myös todella hyvät hotellifasiliteetit ympärillä – kaksi hotellia ihan tässä viidenkymmenen metrin päässä, Yli-Hakala summaa.

Kun keskustelu kääntyy AVIA Pilotin aulapalveluihin, kolmikon puheessa toistuu erityisen lämmin sävy.
− Erityiskiitokset täytyy antaa talon aulapalveluille. Moni asia täällä toimii hyvin, mutta jos jokin toimii tolkuttoman hyvin, niin ehdottomasti aulapalvelut kokonaisuudessaan. Ne ovat äärettömän hyvällä tasolla, Yli-Hakala kiittää.

Kollegat vieressä yhtyvät kiitoksiin.
− Täällä aulapalveluissa on hyvin personoitua, emännällistä hoitamistapaa. Joka kerta, kun tänne tulee töihin, vastaanotto on hyvin lämmin. Täällä tunnetaan ihmiset, jotka täällä käyvät töissä ja toiminta on hyvin inhimillistä, Keso jatkaa.

Uusi Avia Club -konsepti tuo joustoja ja monipuolisuutta

AVIA Real Estate on pian lanseeraamassa uutta AVIA Club -palvelua, jonka myötä kiinteistöjen vuokralaisten palvelut paranevat entisestään. Uudessa AVIA Club -konseptissa kaikkia yrityksen toimitiloja ei tarvitse hankkia kokonaan omaksi, vaan alueen monipuoliset tilat ovat muutamalla klikkauksella käytettävissä silloin, kun niitä tarvitaan. Tulevaisuudessa konseptia laajennetaan kattamaan monipuolisemmin muitakin yhteisöä palvelevia etuja, tuotteita ja palveluja. Kehitystyö toteutetaan vuorovaikutteisesti asiakkaita kuunnellen, sillä tavoitteena on kehittää palveluita, jotka aidosti helpottavat asiakkaiden arkea.

CRM-servicellä uutta konseptia odotetaan innokkaasti.
− AVIA Clubin myötä saamme mahdollisuuden käyttää alueen palveluita vielä enemmän. Se on ehdottomasti asia, mikä antaa lisäarvoa täällä työskentelylle. Odotamme innolla, että konsepti etenee, Hjerp sanoo.

− Kun tilatarpeet vaihtelevat, tilojen ristiinkäyttömahdollisuus tuo mukanaan joustavuutta. Se antaa monipuolisuutta erilaisiin tarpeisiin ja tilanteisiin, Keso täydentää.

”Emme me sattumalta ole olleet täällä näin pitkään.”

Kun CRM-servicen pääluku edelleen kasvoi uusissa toimitiloissa, tuli pian aika etsiä uudelleen lisätilaa. Kahdesta henkilöstä kahteentoista kasvaneen toimipisteen seuraavalle vaiheelle AVIA Pilot tarjosi toistamiseen toimivan kasvualustan.
− Kävimme AVIA Real Estaten kanssa katsomassa useampiakin rakennuksia, mutta päädyimme ottamaan lisää tilaa tästä saman talon samasta kerroksesta. Se oli Avia Real Estatelta fiksu ehdotus, Hjerp kertoo. − Yksi syy tässä talossa pysymiseen on se, että me pidämme valtavasti tämän talon hengestä. Täällä kaikki fasiliteetit toimivat. AVIA Real Estateen saa aina yhteyden, ja he ovat hyvin saavutettavissa.

Kun vuosia katsoo taaksepäin, päällimmäiseksi CRM-servicelle on jäänyt tunne hyvästä ja onnistuneesta yhteistyöstä AVIA Real Estaten kanssa.
− Kokonaisuudessaan on sanottava, että emme me sattumalta ole olleet täällä näin pitkään. Kaikki on aina saatu täällä onnistumaan, mikä ei ole aivan itsestäänselvyys kaikkialla. Olemme AVIA Real Estaten kanssa löytäneet molemmin puolin hyvät, yhteiset toimintamallit, joissa molemmat osapuolet ovat tarvittaessa joustaneet. Yhteiset ratkaisut ovat aina löytyneet, Yli-Hakala kiittää.

Haluatko sinäkin yrityksesi kaiken keskelle? Tsekkaa vapaat toimitilat ja ota meihin yhteyttä.”